ПАЙДАЛАНУШЫ КЕЛІСІМІ

Осы Келісімде мынадай анықтамалар қолданылады:

  • Клиент - Тапсырысты орналастырғысы келмеген OMA.kz Интернет-дүкенінің сайтына келген (Сайтқа кіруші), немесе Тапсырыстарды орналастырғысы келетін, немесе OMA.kz Интернет-дүкенінде Тапсырыстарды орналастырған кәмелетке толған әрекетке қабілетті жеке тұлға.
  • OMA TEAM — OMA.kz онлайн маркет әкімшісі болып табылатын «OMA Team» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (БСН: 220940035476, мекенжайы: Қазақстан, Астана қ., Сарыарқа ауданы, Сарыарқа даңғылы, 1А ғимарат, к. н. 15).
  • Серіктес — тауарларын OMA.kz. интернет дүкенінде орналастырған "Soft Satu" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі.
  • Агент — тапсырыстарды берудің стационарлық пунктінде қайтарылатын Тауарды беруді/қабылдауды жүзеге асыратын заңды тұлға, жеке кәсіпкер немесе жеке тұлға.
  • Курьер — Тапсырыста көрсетілген Клиенттің мекенжайы бойынша Тауарды жеткізуді және беруді жүзеге асыратын көлік компаниясының өкілі.
  • OMA.kz Интернет-дүкені — интернет-сайт, Тауарларды сатуды ұйымдастыру үшін OMA TEAM қолданатын технологиялық шешім.
  • Серіктестің парақшасы — Серіктестер іске асыратын Тауарларды сату, жеткізу және қайтару шарттары туралы мәліметтерді, сондай-ақ Тауарды сатып алу шартын жасасу және орындау үшін маңызды болып табылатын өзге де ақпаратты қамтитын Сайт парақшасы.
  • Төлем құралы — Клиентке Тауарды сатып алуға мүмкіндік беретін өзінің немесе онлайн маркетке қызмет көрсететін банкінен қарыз қаражаты төлемдер жасау тәсілдерінің бірі. Төлем құралдарына мыналар жатады: кез-келген екінші деңгейдегі банктің несиелік және дебеттік төлемдері, бөліп төлеу және несие.
  • Банктің қарыз шарты — Банк және Клиент арасында жасалатын шарт, оған сәйкес Банк Клиентке ақылылық, мерзімділік және қайтарымдылық шарттарында Тауарды сатып алуға қарыз береді.
  • Тауар — Сайтта сатуға ұсынылған әр-түрлі тауарлар.
  • Тапсырыс —Клиенттің көрсетілген мекенжай бойынша, тауарды сатып алуға және жеткізуге тиісті түрде рәсімделген сұрау салуы.
  • Қарыз — Клиенттің сайттағы тауарды сатып алуы мақсатында Банктің қарыз шарты бойынша кредитке/бөліп төлеуге ҚР ұлттық валютасында Банктің Клиентке беретін ақшалай қаражаты.
  • Промо-код - белгілі бір Тауарға белгіленген жеңілдік беретін символдық комбинация.
  • Банк – Сайтта банктік қызмет көрсететін кез келген екінші деңгейдегі банк.
  • Рефералды бағдарлама – OMA.kz Интернет-дүкені ұсынатын бағдарлама, бұл тіркелген пайдаланушыларға өздерінің бірегей промо-кодын әлеуетті клиенттерге тарату және олардың промо-кодын пайдалану арқылы жасалған әрбір сәтті тапсырыс үшін кэшбек алу арқылы акцияға қатысуға мүмкіндік береді.
  • Реферер – рефералды бағдарламасына қатысатын және басқа пайдаланушыларға өзінің бірегей промокодын ұсынатын тіркелген пайдаланушы.
  • Реферал – Сайтта тапсырыс беру кезінде реферер ұсынған промокодты пайдаланатын пайдаланушы.
  • Кэшбек – тапсырысты реферал алған сәттен бастап 14 (он төрт) күнтізбелік күн өткен соң, оның промокодын пайдалана отырып, реферал жасаған әрбір сәтті тапсырыс үшін реферерге есептелетін ақшалай сыйақы. Кэшбек мөлшері мен есептеу шарттарын амалдың OMA.kz Интернет-дүкені анықтайды және оны OMA.kz қалауы бойынша өзгерте алады.

Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексінің 395-бабына сәйкес осы құжат жария оферта болып табылады және Сайтты, оның кез келген қызметтерін, функционалын пайдалану арқылы Клиенттің төменде баяндалған шарттарды қабылдауы осы Пайдаланушы келісімінің (бұдан әрі – «Келісім») толық және сөзсіз акцепті болып табылады, оның шарттарын білмеу, таныспау Пайдаланушыны оның шарттарын сақтамағаны үшін жауапкершіліктен босатпайды.

Клиент Интернет-дүкен парақшасына кіріп, Тапсырыс беру және Сайтқа тіркелу арқылы OMA TEAM-ға Клиенттің дербес деректерін жинауға және өңдеуге, Сатушыға, Банкке беруіне келісім береді және растайды, ол Дербес деректерді қорғау туралы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес кез келген байланыс құралдарын пайдалана отырып OMA TEAM-ға Сайт арқылы және Мобильді қосымша арқылы ауызша және жазбаша SMS-хабарларда еркін, дербес және өз мүддесі үшін мынадай мақсаттарға байланысты береді:

  • Тауарды Сайт арқылы сатып алумен, оның ішінде Клиент пен Серіктес арасында Тауарды сатып алу - сату шартын жасасу және орындау үшін;

  • OMA TEAM, Серіктестер, Банктің өткізілетін акциялары мен арнайы ұсыныстары туралы Клиентті ақпараттандырумен;

  • сайтта OMA TEAM ұсынған несиеге сатып алу функционалын пайдалана отырып, Тауарды несиеге сатып алу үшін пайдаланушының Банкке өтінім беруімен;

  • Сайтта Клиенттердің Тауарларды сатып алу процесінде, оның ішінде Клиент рәсімдеген тапсырысты өңдеу үшін OMA TEAM, Серіктес және Банк арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етумен;

  • Тауарды сатып алуға, төлеуге, Тауарды/ақшаны қайтаруға және т. б. байланысты туындаған/туындайтын Келісім шарттарын, құқықтар мен міндеттемелерді орындау /сақтау мақсаттары үшін аталған тұлғалар арасындағы коммуникациялар жасаумен.

  1. Жалпы ережелер
    1. OMA.kz Интернет-дүкен арқылы Тауарларға тапсырыс беріп Клиент осы Келісімнің шарттарымен келіседі, ал Серіктестер өткізетін Тауарларға қатысты Клиент Тауарларды сату және жеткізу шарттары туралы ақпаратты қамтитын тиісті Серіктестердің парақшаларында орналастырылған Тауарларды сату және жеткізу шарттарымен келіседі. Осы Келісіммен келіспеген жағдайда Клиент Интернет-дүкенді пайдалануды дереу тоқтатуға және сайттан кетуге міндетті.
    2. Келісімді OMA TEAM біржақты тәртіпте Клиентке ескертусіз өзгерте алады. Келісімнің жаңа редакциясы сайтта жарияланған сәттен бастап 5 (бес) күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді. Клиент Келісімге енгізілген өзгерістермен келіспеген жағдайда, Клиент кейіннен (сайтта жаңа тіркелген сәтке дейін) Интернет-дүкенді пайдалануды тоқтатуға тиіс. Клиент келісімнің шарттарымен оны өзгерту және (немесе) толықтыру тұрғысынан үнемі танысуға міндеттеме алады. Клиент осы Келісімнің ондағы өзгерістердің бар-жоғын тексеру үшін дербес жауапты болады. Клиенттің Сайтты пайдалануын жалғастыру сонымен қатар осы Келісімге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларын қабылдауын білдіреді.
    3. Бөлшек сатып алу-сату шарты (бұдан әрі – «Шарт») Серіктес Клиентке Тауар және фискалдық чек берген сәттен бастап жасалған болып есептеледі.
    4. OMA TEAM-ға өзінің e-mail және телефон нөмірін хабарлай отырып, Клиент аталған байланыс құралдарын, Банктің, сондай-ақ осы Келісім бойынша Клиенттер алдындағы міндеттемелерді орындау үшін тартылатын үшінші тұлғалардың, OMA TEAM жеңілдіктері, алдағы және қолданыстағы акциялары, қызметтері және т. б. туралы ақпаратын, осы Келісім шеңберінде Клиент алдындағы міндеттемелерді орындауға тікелей байланысты OMA TEAM, Серіктестер, Банктің жеткізу үшін Тапсырысты беру туралы басқа да іс-шаралары, сондай-ақ өзге де ақпарат қамтитын жарнамалық және ақпараттық сипаттағы таратылымдарын жүзеге асыру мақсатында пайдалануына келісім береді.
    5. Клиентпен жасалған шарт бойынша барлық құқықтар мен міндеттемелер тікелей Серіктестен туындайды, бұл ретте Клиент осы Келісімді қабылдай отырып, Серіктеспен шарт жасалған жағдайда OMA TEAM аталған шарттың тарабы болып табылмайтынын және осы Келісімде көзделгеннен басқа, оның орындалуына байланысты міндеттерді атқармайтынын толық түсінеді және келіседі.
    6. Сайттағы барлық мәтіндік ақпарат пен графикалық кескіндер OMA TEAM және/немесе Серіктестердің меншігі болып табылады және OMA TEAM және/немесе Серіктестердің жазбаша келісімінсіз клиенттер пайдалана алмайды.
    7. Сайтта және оның бөлімдерінде орналасқан, оның ішінде Серіктестен Тауарларды сатып алу, Тауарды сатып алуға кредитті рәсімдеу, оның ішінде QR пайдалану және т.б. мәселелері бойынша барлық мәліметтер мен деректер ақпараттық мақсатқа ие және жария оферта болып табылмайды. Сайтты пайдалануға байланысты OMA TEAM, Серіктес, Банк жіберген кез келген хабарламалар Банкпен және/немесе Серіктеспен шарт/мәміле жасасу не оның жасалғанын растау фактісін білдірмейді және қандай да бір шарттар/мәмілелер жасауға оферта/акцепт болып табылмайды.
  2. Келісімнің Мәні
    1. Осы Келісімнің мәні Клиентке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға байланысты емес жеке, отбасылық, үй және өзге де қажеттіліктер үшін OMA.kz Интернет-дүкен каталогында ұсынылған Тауарларды сатып алуға мүмкіндік беру болып табылады.
    2. Осы Келісім Сайтта ұсынылған Тауарлардың барлық түрлеріне қолданылады, әзірге сипаттамасымен осындай ұсыныстар OMA.kz Интернет-дүкен каталогында бар.
  3. Сайтта Клиентті тіркеу
    1. Сайтта тіркелу «Кіру» терезесінің көмегімен жүзеге асырылады.
    2. Сайтта тіркелу Тапсырысты рәсімдеу үшін міндетті емес.
    3. OMA TEAM тіркелу кезінде Клиент ұсынатын ақпараттың дәлдігі мен дұрыстығына жауап бермейді.
    4. Клиент тіркеу кезінде көрсетілген логин мен парольді үшінші тұлғаларға бермеуге міндеттенеді. Клиент өзінің логині мен паролінің қауіпсіздігіне немесе оларды үшінші тұлғалардың рұқсатсыз пайдалану мүмкіндігіне қатысты күдік туындаған жағдайда, Клиент info@oma.kz тиісті электрондық хат жолдау арқылы бұл туралы OMA TEAM-ға дереу хабарлауға міндеттенеді.
    5. Клиенттің Call-орталық операторларымен/менеджерлерімен және OMA TEAM, Серіктестердің өзге де өкілдерімен қарым-қатынасы жалпы қабылданған мораль және коммуникациялық этикет қағидаттарына негізделуі тиіс. Дөрекі сөздерді, ұрысуды, қорлайтын сөздерді, сондай-ақ қоқан-лоққылар мен бопсалауды қолдануға, олар қандай формада және кімге бағытталғанына қарамастан қатаң тыйым салынады.
  4. Тауарды сатып алу тәртібі
    1. Серіктес өз қоймасында Сайтта ұсынылған Тауарлардың болуын қамтамасыз етеді. Тауарлардың ілеспе фотосуреттері оған қарапайым иллюстрациялар болып табылады және тауардың нақты көрінісінен өзгеше болуы мүмкін. Тауардың ілеспе сипаттаулары/сипаттамалар толық емес және баспа қателері болуы мүмкін.
    2. Клиент тапсырыс берген Тауарлар серіктес қоймасында болмаған жағдайда, соңғысы Тапсырысты рәсімдеу кезінде Клиент көрсеткен электрондық поштаға хабарламаны және\немесе мобильді қосымшада хабарламаны басу арқылы бұл туралы Клиентті хабардар ете отырып, көрсетілген тауарды тапсырыстан алып тастауға/тапсырысты қабылдамауға құқылы.
    3. Төленген тапсырыс жойылған жағдайда, жойылған Тауардың құнын Серіктес тауар төленген тәсілмен Клиентке қайтарады.
    4. Клиенттің тапсырысы осы Келісімнің шарттарына және Сайтта көрсетілген рәсімдерге сәйкес рәсімделеді.
    5. Клиент Серіктестің Клиент алдындағы өз міндеттемелерін тиісінше орындай алмауына әкеп соққан дұрыс емес мәліметтерді ұсынғаны үшін толық жауапты болады.
    6. Тапсырыс Сайтта рәсімделгеннен кейін Клиентке Тауарды жеткізудің болжамды күні туралы ақпарат Сатып алушы тіркеу кезінде көрсеткен электрондық мекенжай бойынша электрондық хабарлама жіберу арқылы беріледі. Осы тапсырысқа қызмет көрсететін менеджер Тапсырыстың егжей-тегжейін, Серіктестің қоймасында тапсырыс берілген Тауарлардың болуын нақтылайды, жеткізу күні мен Тапсырысты өңдеуге және жеткізуге кететін уақытты келіседі.
    7. Тапсырысты тиісті Серіктестің жеткізу қызметіне берудің күтілетін күні Клиентке электрондық пошта арқылы хабарланады. Серіктестің пікірінше, объективті себептер болған жағдайда, Клиентті міндетті түрде хабардар ете отырып, Тауарды беру күнін серіктес біржақты тәртіппен өзгерте алады. Бұл жағдайда Серіктес Тапсырыстың жойылуына байланысты барлық шығындарды көтереді.
    8. Клиент менеджердің қызметіне жүгіну арқылы тауарды сатып алуға құқылы:
      1. Клиент менеджерге Сайтта көрсетілген байланыс телефон нөмірі, электрондық пошта немесе сату нүктесіне хабарласу арқылы хабарласа алады. Менеджер Тауарларды таңдау, Тапсырыс беру процесі бойынша қажетті көмек пен кеңес беруге, сондай-ақ Тауарларды сатып алуға қатысты барлық сұрақтарға жауап беруге дайын болады.
      2. Егер Клиент Менеджер арқылы тапсырыс беруді шешсе, Төлем процедурасы қосымша деректерді ұсыну, тапсырыс берілген Тауарларды растау және Менеджермен тапсырыс беру шарттары сияқты қосымша қадамдарды қамтуы мүмкін.
      3. Менеджер арқылы Тапсырысты рәсімдеуді аяқтау сонымен қатар осы Келісімде көрсетілген барлық тиісті шарттар мен ережелерді, соның ішінде Тауарларға төлем жасау, жеткізу және қайтару шарттарын қолдануды білдіреді.
      4. Серіктес тапсырысқа қызмет көрсететін Менеджердің сұраныстарды кәсіби және мұқият өңдеуін және Клиентке тауарлар, олардың қол жетімділігі, жеткізу мерзімі және Менеджер арқылы Тапсырысқа қатысты басқа да мәселелер туралы барлық қажетті ақпаратты беруін қамтамасыз етеді.
  5. Тапсырысты жеткізу
    1. Серіктестер сататын тауарларды жеткізу тәсілдері, сондай-ақ шамамен мерзімдері Сайтта көрсетілген. Жеткізудің нақты мерзімдерін Тапсырыс беруші Тапсырыс расталған кезде серіктес менеджерімен (өзі жеткізетін кезде) келісе алады.
    2. Сайтта ұсынылған Тауарларды жеткізу аумағы Қазақстан Республикасының шегімен шектеледі. Клиент басқа Серіктестер сататын тауарларды жеткізу аумағы да шектелуі мүмкін екендігімен келіседі. «Үйге» жеткізу тек Сайтта көрсетілген қалаларда қолжетімді. Тауарды жеткізумен тапсырысты рәсімдеу кезінде Клиент жеткізу мекенжайын (қала, көше, үй нөмірі, пәтер нөмірі) көрсетеді. Бұл ретте Клиент тауарды клиентке жеткізу үшін ұсынылатын деректердің дұрыстығына жауапты болады.
    3. Клиент Серіктестің кінәсінен болмаған күтпеген жағдайларға байланысты туындауы мүмкін Тауарды жеткізудің ықтимал кідірістерімен келіседі.
    4. Жеткізу кезінде Тапсырыс Клиентке немесе Тапсырыста алушы ретінде көрсетілген үшінші тұлғаға беріледі.
    5. Алаяқтық жағдайларын болдырмау үшін, сондай-ақ осы Келісімнің 5.4-тармағында көрсетілген өзіне алған міндеттемелерді орындау үшін төленген Тапсырысты тапсырған кезде Тапсырысты жеткізуді жүзеге асыратын тұлға алушының жеке басын куәландыратын құжатты талап етуге, сондай-ақ алушы Тапсырысқа түбіртекте ұсынған құжаттың түрі мен нөмірін көрсетуге құқылы. Серіктес алушының жеке деректерінің құпиялылығы мен қорғалуына кепілдік береді.
    6. Тауардың кездейсоқ жойылу немесе кездейсоқ зақымдану қаупі Клиентке тауарды оған берген және Тапсырыс беруші немесе Тапсырыс алушы Тауардың жеткізілгенін растайтын құжаттарға қол қойған сәттен бастап ауысады. Тауар жеткізілмеген жағдайда Серіктес жеткізу қызметінен тауардың жоғалғанын растауды алғаннан кейін Клиент төлеген тауардың құнын Клиентке толық көлемде өтейді.
    7. Серіктестің тауарды Сатып алушыға беру жөніндегі міндеті Тауарды курьер Клиентке тапсырған және Тауарға ілеспе құжаттарға қол қойған кезде орындалған болып есептеледі.
    8. Тауарды Курьерден қабылдаған кезде Клиент немесе алушы жеткізілген Тауарды қарап шығуға және оның Тауардың мәлімделген санына, ассортиментіне және толықтығына сәйкестігін тексеруге, сондай-ақ жеткізілген Тауардың қызмет ету мерзімін және қаптаманың тұтастығын тексеруге міндетті. Жеткізілген тауарға шағымдар болмаған жағдайда Клиент немесе алушы «Тарапқа тауарларды босатуға арналған жүкқұжатқа» не курьер ұсынатын өзге де ұқсас құжатқа қол қояды не курьерге, агентке СМС-тің дербес кодын беру арқылы тауарды алғанын растайды. Тауарды алғанын растау Клиенттің немесе алушының тауарға деген талаптары мәлімделмегенін және серіктес Тауарды беру жөніндегі өз міндетін толық және тиісті түрде орындағанын көрсетеді.
    9. Сайтта ұсынылған тауар белгіленген сапаға сәйкес келеді, ол тиісті құжаттармен (сертификаттармен және т.б.) расталады. Тауарлардың сапасы мен шығу тегін растайтын құжаттарға сұрау салу сұрау салу бойынша беріледі.
    10. Күнді, уақытты және қажет болған жағдайда жеткізу маршрутын нақтылау үшін Клиент оны сүйемелдейтін менеджерге жүгіне алады. Клиент Серіктестер сататын Тауарларды жеткізу күні, уақыты мен бағыты осындай Серіктестердің айрықша құзыретінде екенін және кейбір жағдайларда бұл ақпарат Клиенттің назарына жеткізілмеуі мүмкін екенін қабылдайды және келіседі; бұл ретте OMA TEAM Клиентке осындай ақпаратты беру үшін кез келген ықтимал жәрдем көрсетуге және оларға байланысты шараларды қабылдауға міндеттенеді.
    11. Сатып алынған Тауардың сапасына Тауарды алғаннан және төлегеннен кейін туындаған шағымдар «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV ҚР Заңына (бұдан әрі – «Заң») және тиісті Серіктестің кепілдік міндеттемелеріне сәйкес қаралады. Осыған байланысты Тауарды жеткізу арқылы сатып алу Клиентке кепілдік қызмет көрсету/ауыстыру немесе кепілдік қызмет көрсетуді жүзеге асыру немесе серіктес өкілінің Клиентке кетуі арқылы Тауарды ауыстыру мақсатында сатып алынған тауарды жеткізуді талап ету құқығын бермейді, сондай-ақ Заңға сәйкес, Клиент Тауар үшін ақшаны қайтаруға құқығы бар жағдайларда Тауарды жеткізу құнын қайтару мүмкіндігін білдірмейді.
  6. Тауар төлемі
    1. Интернет-дүкенде өткізілетін Тауардың құны теңгемен көрсетіледі және егер тиісті серіктес ҚҚС төлеуші болып табылса, қосылған құн салығын қамтиды.
    2. Тауардың құны Сайтта көрсетіледі. Клиент тапсырыс берген Тауардың құны дұрыс көрсетілмеген жағдайда, Серіктес бұл туралы Клиентті түзетілген бағамен тапсырысты растау немесе тапсырысты қабылдамау үшін хабардар етеді. Егер сатып алушымен байланысу мүмкін болмаса, бұл Тапсырыс қабылданбады деп саналады. Егер Тапсырыс төленген болса, OMA TEAM Клиентке тапсырыс үшін төленген соманы осы Келісімде көзделген тәртіппен қайтарады.
    3. Сайттағы Тауардың құнын Серіктес біржақты тәртіппен өзгерте алады. Бұл ретте Клиент тапсырыс берген Тауардың бағасы өзгеруге жатпайды. Тауардың құны аймақтар бойынша саралануы мүмкін.
    4. Тауарға ақы төлеуді клиент кез келген екінші деңгейдегі банкте шығарылған кез келген Visa және MasterCard банктік төлем карталарының төлем карталары арқылы не қызмет көрсететін онлайн маркет Банкінен кредит беру жөніндегі функционалды пайдалана отырып жүзеге асырады. Төлем «Halyk bank» АҚ эквайринг жүйесі арқылы жүргізіледі.
    5. Банктік карталар арқылы Тауарға ақы төлеу ерекшеліктері:
      1. Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2000 жылғы 24 тамыздағы № 331 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында төлем карталарын шығару және пайдалану қағидаларына сәйкес банк карталары бойынша операцияларды карта ұстаушы не ол уәкілеттік берген тұлға жасайды.
      2. Банк карталары бойынша операцияларды авторизациялауды Банк жүзеге асырады. Егер банкте операция алаяқтық сипатта болады деп пайымдауға негіз болса, онда Банк осы операцияны жүзеге асырудан бас тартуға құқылы.
      3. Банктік карталарды әр түрлі заңсыз пайдалану жағдайларын болдырмау үшін төлем кезінде Сайтта рәсімделген және банк картасымен төленген барлық тапсырыстарды Сатушы тексереді. Иесінің жеке басын және оның картаны пайдалануға жарамдылығын тексеру мақсатында Серіктес Тапсырысты рәсімдеген Клиенттен жеке басын куәландыратын құжатты көрсетуді талап етуге құқылы.
    6. Банк Сатып алушыға қарыз беру және онымен банктік қарыз шартын жасасу туралы шешім қабылдаған жағдайда, Тауарға ақы төлеу Қарыз қаражаты есебінен де жүзеге асырылуы мүмкін. Клиент пен Банк арасындағы қарызды беру және қайтару тәртібімен байланысты қатынастар Банктік қарыз шартымен реттеледі.
    7. OMA TEAM және басқа Серіктестер Тауарларға жеңілдіктер беруге және бонус бағдарламасын орнатуға құқылы. Жеңілдіктердің, бонустардың түрлерін, есептеу тәртібі мен шарттарын серіктестер дербес айқындайды және сайтта көрсетіледі (және Серіктес біржақты тәртіппен өзгертуі мүмкін. Тиісті Серіктес белгілеген жеңілдік, егер Сайтта тиісті Тауар үшін өзгеше көрсетілмесе, өзге Серіктес сататын тауарға қолданыла алмайды.)
    8. Клиент OMA TEAM-ға Тапсырысқа қатысты Серіктес пен Клиент арасында жасалған тиісті сатып алу-сату шарттары бойынша Клиенттен төлем талап ету құқығын толық көлемде Серіктес беретініне келіседі.
  7. Тауар мен ақшалай қаражатты қайтару
    1. Клиент тапсырыс берілген Тауарды алғанға дейін кез келген уақытта бас тартуға, ал Тауарды алғаннан кейін оны Тауарды алған күннен бастап күнтізбелік 14 (он төрт) күн ішінде қайтаруға құқылы. Сатушы туралы ақпарат: дүкеннің мекенжайы, жұмыс уақыты және Сатушының байланыс нөмірі Сайттағы Сатушының бетінде берілген.
    2. Келісімнің 7.4-тармағында көрсетілген тауарларды қоспағанда, тиісті сападағы тауарды қайтару, егер ол пайдаланылмаған болса, оның тауарлық түрі, тұтыну қасиеттері, пломбалары, жапсырмалары, сондай-ақ көрсетілген Тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжат (жүкқұжат, чек) сақталған жағдайда мүмкін болады.
    3. Тиісті сападағы Тауарды қайтарған кезде Серіктес тауардың құнын Клиентке тауар серіктес қоймасына түскен күннен бастап 10 (он) банктік күн ішінде Клиент толтырған қайтару өтінішімен және мынадай құжаттар топтамасымен бірге қайтарады: фискалдық чек, жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
    4. Дәрілік заттар, медициналық мақсаттағы бұйымдар; іш киімдер; шұлық-нәски бұйымдары; жануарлар мен өсімдіктер; метражды тауарлар, атап айтқанда барлық түрдегі талшықтардан жасалған маталар, тоқылған және перде жаймалары, жасанды үлбірлер, кілем бұйымдары, тоқыма емес материалдар, ленталар, шілтер, өрім, сымдар, бау, кабельдер, линолеум, багеттер, пленкалар, клеенкалар, ұялы байланыс абоненттік құрылғылары қайтаруға жатпайды.
    5. Сапасыз Тауар деп ақаулы және өзінің функционалдық қасиеттерінің орындалуын қамтамасыз ете алмайтын тауар түсініледі. Алынған Тауар Сайттағы сипаттамаға сәйкес келуі керек. Дизайн немесе рәсімделу элементтерінің Сайтта көрсетілген сипаттамадан айырмашылығы сапаның жеткіліксіздігінің белгісі емес.
    6. Тауардың сыртқы түрі мен толықтығын, сондай-ақ барлық Тапсырыстың толықтығын Алушы Тауарды жеткізу сәтінде тексеруі тиіс.
    7. Тауарды жеткізу кезінде Клиент жеткізу туралы құжатта: «Тапсырыс қабылданды, жиынтығы толық, тауардың санына және сыртқы түріне шағымым жоқ» деген бағанда не Серіктес шығаратын өзге де ұқсас құжатта, клиенттің тауардың толықтығына, саны мен сапасына шағымдарының жоқтығы туралы белгі қоюын көздейтін бағанда өз қолын қояды. Тапсырысты алғаннан кейін Тауардың сыртқы ақауларына, оның санына, толықтығына және тауар түріне шағымдар қабылданбайды.
    8. Егер Клиентке жаңа болып табылмайтын немесе «Сөреден» (яғни, іс жүзінде жұмыс істеген немесе оған физикалық әсер еткен жерде орналастырылған) тиісті емес сападағы тауар берілсе және оны Серіктес алдын ала ескертпесе, Клиент тауарды қайтаруды Заңда көзделген тәртіппен жүзеге асыруға құқылы.
    9. Клиент Тауарды Сатушыға кері жеткізуге (қайтаруға) байланысты шығындарды өз бетінше көтереді.
  8. Рефералды бағдарлама
    1. OMA TEAM өз Клиенттеріне рефералды бағдарламасына қатысуға мүмкіндік береді. Бағдарламаның мәні - кез-келген тіркелген пайдаланушының жеке промокодын басқа әлеуетті клиенттермен бөлісу мүмкіндігі бар.
    2. Клиент өзінің жеке промокодын тарата отырып, басқа әлеуетті клиенттерге ресімдеу кезінде осы промокодты пайдалана отырып, тапсырысқа жеңілдік алу құқығын береді.
    3. Промокодты қолдана отырып жасалған әрбір сәтті тапсырыс үшін промокоды пайдаланылған Клиент ақшалай түрде кэшбек алады. Кэшбек мөлшері мен есептеу шарттарын Серіктес анықтайды және Серіктестің қалауы бойынша өзгертілуі мүмкін.
    4. OMA TEAM кез келген уақытта рефералды бағдарламасының шарттарын, соның ішінде жеңілдіктер мен кэшбек өлшемдерін өзгертуге, сондай-ақ алдын ала ескертусіз кез келген уақытта бағдарламаны тоқтатуға құқылы.
  9. Жауапкершілік
    1. Серіктес Интернет-дүкенде сатып алынған Тауарларды тиісінше пайдаланбау салдарынан Клиентке келтірілген залал үшін жауап бермейді.
    2. Серіктес сыртқы сайттардың мазмұны мен жұмысына жауап бермейді.
    3. OMA TEAM Серіктестер сататын Тауардың сапасы үшін, сондай-ақ олардың өз міндеттемелерін орындауы үшін, Тауарды Клиентке беру бойынша, өзінің толықтығы мен Клиент рәсімдеген тапсырысқа сәйкес келетін саны бойынша жауапты болмайды. Клиент осымен тауардың сапасына, санына және толықтығына, сондай-ақ тауарды жеткізу мерзіміне қатысты кез келген шағымдар тауар Интернет-дүкенде тапсырыс берілген серіктеске жіберілуге тиіс екендігімен келіседі. Бұл ретте OMA TEAM-да жұмыс тәртібіне, тауарды сату және қайтару шарттарына, тиісті Серіктестердің орналасқан жеріне қатысты барлық қолда бар ақпаратты, сондай-ақ OMA TEAM иелігіндегі және заңға немесе келісім-шартқа сәйкес құпия болып табылмайтын осындай талаптарды шешу үшін маңызды кез келген өзге ақпаратты ұсыну арқылы клиенттерге Серіктестерге олардың талаптарын шешуге жәрдемдесуге OMA TEAM міндеттенеді.
    4. Ешқандай жағдайда OMA TEAM Клиентке немесе үшінші тұлғаларға жоғалған пайданы өтемейді.
    5. OMA TEAM Клиенттің логині мен паролі үшінші тұлғаға белгілі болуы нәтижесінде туындауы мүмкін шығындар үшін жауап бермейді.
  10. Құпиялылық және ақпаратты қорғау
    1. Клиенттің дербес деректері 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V ҚР «Дербес деректер туралы» Заңына және Сатушының құпиялылық саясатына сәйкес өңделеді.
    2. Сайтта тіркелу кезінде Клиент мынадай ақпаратты ұсынады: Тегі, Аты, байланыс телефон нөмірі, электрондық пошта мекенжайы, тауарды жеткізу мекенжайы.
    3. OMA TEAM дербес деректерін ұсына отырып, Клиент оларды өңдеуге, оның ішінде осы Келісім шеңберінде клиент алдындағы I OMA TEAM міндеттемелерін орындау, OMA TEAM тауарларын жылжыту, электрондық және sms сауалнамалар жүргізу, маркетингтік акциялардың нәтижелерін бақылау, клиенттерді қолдау, клиенттерге тауар жеткізуді ұйымдастыру, клиенттер арасында жүлделер ұтыс ойындарын өткізу клиенттің қанағаттануы, сондай-ақ OMA TEAM ұсынатын қызметтердің сапасын бақылау мақсатында келіседі.
    4. Дербес деректерді өңдеу деп жинауды, жазуды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, өзгертуді) алуды, пайдалануды, беруді (оның ішінде, егер міндеттемелерді орындау барысында оған қажеттілік туындаса, трансшекаралық беруді қоспағанда, үшінші тұлғаларға беру), иесіздендіруді, бұғаттауды, жоюды, дербес деректерді жою қоса алғанда, автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе дербес деректермен осындай құралдарды пайдаланбай жасалатын кез келген іс-әрекет (операция) немесе әрекеттер (операциялар) жиынтығы түсініледі.
    5. OMA TEAM/Серіктес Клиент өзінің келісімін беретін ақпараттық, соның ішінде жарнамалық хабарламаларды электрондық поштаға және ұялы телефонға жіберуге құқылы. Клиентке тапсырыс туралы және оны өңдеу кезеңдері туралы хабарлайтын сервистік хабарламалар автоматты түрде жіберіледі және оны клиент қабылдамауы мүмкін.
    6. OMA TEAM/Серіктес «cookies» технологиясын қолдануға құқылы. «Cookies» құпия ақпаратты қамтымайды. Клиент осымен cookies-ті, оның ішінде үшінші тұлғалардың статистиканы қалыптастыру және жарнамалық хабарламаларды оңтайландыру мақсатында жинауға, талдауға және пайдалануға келісім береді.
    7. OMA TEAM/Серіктес Сайтқа кірушінің ip-мекенжайы туралы ақпарат алады. Бұл ақпарат келушінің жеке басын анықтау үшін пайдаланылмайды.
    8. OMA TEAM/Серіктес клиенттің Сайтта ұсынған мәліметтері үшін жалпыға қол жетімді нысанда жауап бермейді.
    9. OMA TEAM/Серіктес Пайдаланушымен/Сатып алушымен телефон арқылы сөйлесу жазбаларын жүргізуге құқылы. Бұл ретте OMA TEAM/Серіктес: телефон арқылы келіссөздер барысында алынған ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу әрекеттерін болдырмауға және/немесе оны тапсырыстарды орындауға тікелей қатысы жоқ үшінші тұлғаларға беруге міндеттенеді.
  11.  Келісімнің қолданылу мерзімі
    1. Осы Келісім Клиент оны акцептеген сәттен бастап күшіне енеді және Жария оферта акцепті кері қайтарып алған сәтке дейін қолданылады.
  12.  Қосымша шарттар
    1. Интернет-дүкен және ұсынылатын сервистер профилактикалық немесе өзге де жұмыстарды жүргізу себебінен, сондай-ақ техникалық сипаттағы кез келген басқа себептер бойынша уақытша ішінара немесе толық қолжетімсіз болуы мүмкін. OMA TEAM клиенттерді алдын-ала хабардар ете отырып немесе онсыз мезгіл-мезгіл қажетті профилактикалық немесе басқа жұмыстарды жүргізуге құқылы.
    2. Клиент пен Серіктес арасындағы қатынастарға Қазақстан Республикасы заңнамасының ережелері қолданылады.
    3. Клиент тарапынан сұрақтар мен шағымдар туындаған жағдайда, Клиент OMA TEAM-ға телефон арқылы немесе өзге де қолжетімді тәсілмен жүгінуге құқылы. Барлық туындаған дауларды тараптар келіссөздер жолымен шешуге тырысады, келісімге қол жеткізілмеген жағдайда дау ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес сот органдарының қарауына берілетін болады.
    4. Соттың осы Келісімнің қандай да бір ережесін жарамсыз деп тануы қалған ережелердің жарамсыздығына әкеп соқпайды.