Тауарды 4 жолмен төлеуге болады:
• Кез келген Visa және MasterCard банктік төлем карталары арқылы.
• Қарыз қаражаты арқылы. Егер банк тауарды сатып алуға қарыз беру туралы шешім қабылдаған жағдайда пайдалануға болады.
• Тауарды алғанда қолма-қол төлем арқылы.
• Kaspi.kz және Halyk Homebank қосымшалары арқылы қашықтан төлеу.
Менде төлем өтпеді. Не істеу керек?
Банк карталары бойынша операцияларды авторизациялауды Банк жүзеге асырады. Егер төлем өтпеген жағдайда, тапсырыс әлі де Төлемді күтуде мәртебесімен рәсімделген болып есептеледі. Бір тәулік ішінде төлемді қайта жүргізуге болады. Сондай-ақ, төлем туралы барлық сұрақтар бойынша біздің байланыс орталығына хабарласа аласыз.
Несиеге сатып алуды қалай рәсімдеуге болады?
Серіктес банктер арқылы бөліп төлеу / несиеге тапсырыс беру.
Тапсырысты Oma пайызынсыз бөліп төлеу арқылы төлеу.
Halyk Homebank қосымшасы арқылы қашықтан төлемді қалай төлеуге болады?
1. Сіз Halyk HomeBank қосымшасынан шот-фактура туралы хабарлама аласыз.
2. Halyk Homebank қосымшасын ашып, «Хабарландырулар» бөліміне өтіңіз.
3. «Хабарламалар» бөлімінде «Төлемдер» санатын таңдаңыз.
4. Сатушы жіберген шот-фактураны тауып, таңдаңыз.
5. Содан кейін «Төлеу» түймесін басыңыз.
6. «Есептік төлемдер» бетінде қалаған төлем әдісін таңдаңыз - шотыңыздан немесе бонустарды пайдалана отырып.
7. Төлем процесін аяқтау үшін «Төлеу» түймесін басыңыз.
Құттықтаймыз! Шот-фактура сәтті төленді.
Halyk Homebank қосымшасында шотты төлеу туралы хабарламалар келмеді, не істеуім керек?
Төлем шот-фактурасы туралы хабарлама алмасаңыз, параметрлерді өзгертуіңіз керек:
1. Halyk HomeBank қосымшасындағы мәзір бөліміне өтіңіз.
2. Содан кейін Мәзірде «Кабинет» бөлімінде «Жеке парақша және баптаулар» тармағын таңдаңыз.
3. Сіздің деректеріңіз көрсетілген «Жеке парақша және баптаулар» бөлімі ашылады. Баптаулар бөлімінде "Хабарламаларды баптау" пунктін таңдаңыз.
4. Содан кейін «Хабарламалар куйін келтіру» бөліміне өтіп, онда «Төлемдер» пунктінің жанындағы құсбелгіні қосыңыз.
5. Бұл қадамдар Halyk Homebank қосымшасы арқылы шот-фактуралар туралы хабарламаларды алуға және төлемдерді еш қиындықсыз жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Төмендегі тізімнен өз елді мекеніңізді таппадыңыз ба? Іздеуді пайдаланып көріңіз
Ештеңе табылған жоқ
Біздің тізімнен өз елді мекенімізді таппадыңыз ба? Біз бұл мәселені шешуге көмектесеміз.
Бізге хабарласыңыз
WhatsApp
немесе мына нөмірге қоңырау шалыңыз: +7 (708) 110 9052.
Біз көмектесуге дайынбыз!