Үйге дейін жеткізілім тек сайтта көрсетілген елді мекендерде ғана қолжетімді. Егер Сіздің қалаңыз қалалар тізімінде болмаса, онда тапсырысты рәсімдеу кезінде жақын маңдағы қалаларда тауарлар беру пунктін таңдауға болады.
Тауар маған дейін жеткен жоқ. Не істеу керек?
Байланыс орталығына хабарласу қажет. Жеткізілім кезінде тауар жоғалған жағдайда, Сатушы жеткізу қызметінен жоғалғаны расталған ақапаратты алғаннан кейін Сізге тауардың толық құнын қайтаруы қажет.
Жеткізілім күнін өзгертуге бола ма?
Иә. Тапсырысты растаған кезде Сізге жеткізілім мерзімдері мен тапсырыстың басқа шарттарын келістіру мақсатында менеджер хабарласады.
Жеткізілім кешігіп жатыр. Не істеу керек?
Жеткізілім сатушының бақылауынан тыс күтпеген жағдайларда кешігуі мүмкін. Жеткізу мерзімі өтуі жөнінде байланыс орталығына хабарлауыңызды сұраймыз.
Төмендегі тізімнен өз елді мекеніңізді таппадыңыз ба? Іздеуді пайдаланып көріңіз
Ештеңе табылған жоқ
Біздің тізімнен өз елді мекенімізді таппадыңыз ба? Біз бұл мәселені шешуге көмектесеміз.
Бізге хабарласыңыз
WhatsApp
немесе мына нөмірге қоңырау шалыңыз: +7 (708) 110 9052.
Біз көмектесуге дайынбыз!