Міндетті емес. Тапсырысты рәсімдеген кезде Сіз ТАӘ, электрондық поштаны және телефон нөмірін толтыруыңыз қажет, оны СМС-код арқылы растау керек. Сондай-ақ негізгі беттің жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Кіру» батырмасын басып, алдын ала тіркелуге болады.
Тапсырысты қалай ресімдеуге болады?
1. Тауарды таңдап алып, себетке қосу немесе «Қазір сатып алу» батырмасын басу керек.
2. Жеткізу мекен-жайын немесе беру орынжайына дейін жеткізуді таңдау керек.
3. Беру орынжайларында тауарды алған кезде банк картасымен төлеу немесе қолма-қол ақшамен төлеу қажет. Сондай-ақ, Астана қаласы үшін курьерге қолма-қол ақша төлеуге болады.
Тапсырысты ресімдеп, басқа адамға жібере аламын ба?
Иә. Тапсырыс беру кезінде басқа алушының толық ТАӘ және телефон нөмірін көрсету қолжетімді.
Алаяқтыққа жол бермеу үшін ақысы төленген тауарды беру кезінде курьер алушының жеке басын куәландыратын құжатты сұрайды.
Тапсырысты рәсімдеу кезінде қате деректер көрсетілді. Не істеу керек?
Сіз бұл туралы байланыс орталығына хабарлай аласыз.
Каталогтағы барлық тауарлар қолжетімді ме?
Иә. Егер қандай да бір тауар жоқ болса, онда каталогта көрсетілмейді. Егер Сіз оны себетке немесе таңдаулы тауарға қосқанда, тауар таусылған жағдайда «Тауар қоймада жоқ» деп көрсетіледі.
Тапсырыс мәртебесін қалай бақылауға болады?
Сізге тапсырыс мәртебесіндегі өзгерістер туралы СМС және электрондық поштаға хаттар жіберіледі. Сондай-ақ, «Менің тапсырыстарым» бөлімі пайдаланушының профилінде өзекті мәртебе және оның өзгерістер тарихын көруге болады.
Неліктен менің тапсырысым қабылданбады?
Егер тауар қоймада жоқ болса, сатушы тапсырыстан бас тарта алады. Бұл туралы сатушы сізге хабарлауы қажет. Егер тапсырыс алдын ала төленген болса, ақшаңыз Сізге толығымен қайтарылады.
Төмендегі тізімнен өз елді мекеніңізді таппадыңыз ба? Іздеуді пайдаланып көріңіз
Ештеңе табылған жоқ
Біздің тізімнен өз елді мекенімізді таппадыңыз ба? Біз бұл мәселені шешуге көмектесеміз.
Бізге хабарласыңыз
WhatsApp
немесе мына нөмірге қоңырау шалыңыз: +7 (708) 110 9052.
Біз көмектесуге дайынбыз!